GamingHeaven
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BE/NL Gaming Forum
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Narutofreak
Hated by many, loved by all
Narutofreak


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 36
Woonplaats : Mechelen
Registration date : 22-03-08

[FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar Empty
BerichtOnderwerp: [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar   [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar I_icon_minitimeza maa 22, 2008 1:32 am

FirmWare 2.10: Een beetje vroeger dan verwacht kan je de nieuwste firmware al downloaden. D.m.v. deze firmware kan je nu DiVX en WMV videobestanden afspelen en is de Blu-Ray functie profile 1.1 toegvoegd. Als laatste kan je nu ook je stem laten vervormen via Randapparatuurinstellingen en als je wilt kan je jouw stem ook opnemen en dan beluisteren.

FirmWare 2.17: Kleine verbeteringen bij het online gamen, en wat bugfixes

FirmWare 2.20: Wordt eind maart verwacht:
* Blu-ray 2.0
mogelijkheid tot downloaden van bonus scenes, trailers, ondertitels, ringtones, foto's, enz. Interactieve games, ook online te spelen
* foto en muziek playlists kopiëren naar PSP
* "Resume play" werkt nu ook nadat een DVD of Blu-ray disc werd verwijderd
* "Audio Output Device" is een nieuwe Remote Play functie, waarmee de PSP een afstandsbediening wordt om muziek af te spelen op PS3
* Verbeterde internet browser, met nu ook streaming video
* DivX en WMV files groter dan 2GB af te spelen
* "Mosquito Noise Reduction" toegevoegd onder DVD/BD instellingen

Firmware 2.30: de nieuwe PlayStation Store en DTS-HD Master Audio sound reproduction

Firmware 2.35: stabiliteits-update voor een aantal titels (niet GTA 4)

Firmware 2.40: In-Game XMB + Trophy support

Firmware 2.41 : Bug fixes

Firmware 2.52: Stabiliteits-update


Laatst aangepast door Narutofreak op wo nov 05, 2008 3:16 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gamingheaven.darkbb.com
Gast
Gast




[FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar   [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar I_icon_minitimeza maa 22, 2008 1:45 am

Ziet er goed uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
lowscore
GM Noob
GM Noob
lowscore


Aantal berichten : 123
Registration date : 28-03-08

[FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar   [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar I_icon_minitimewo apr 02, 2008 3:30 am

Citaat :
* "Resume play" werkt nu ook nadat een DVD of Blu-ray disc werd verwijderd

Dat is voor mij 't enige handige aan die updates. Vind het jammer dat ze niet meer verder werken aan de BC, en hun tijd steken in zever zoals die remote play. Aan een betere BC zou ik veel meer hebben...
Terug naar boven Ga naar beneden
Narutofreak
Hated by many, loved by all
Narutofreak


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 36
Woonplaats : Mechelen
Registration date : 22-03-08

[FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar   [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar I_icon_minitimewo apr 02, 2008 6:55 pm

lowscore schreef:
Citaat :
* "Resume play" werkt nu ook nadat een DVD of Blu-ray disc werd verwijderd

Dat is voor mij 't enige handige aan die updates. Vind het jammer dat ze niet meer verder werken aan de BC, en hun tijd steken in zever zoals die remote play. Aan een betere BC zou ik veel meer hebben...
Zijn ze niet gestopt met BC omdat de 40 gig geen BC meer had ?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gamingheaven.darkbb.com
lowscore
GM Noob
GM Noob
lowscore


Aantal berichten : 123
Registration date : 28-03-08

[FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar   [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar I_icon_minitimewo apr 02, 2008 7:03 pm

Narutofreak schreef:
Zijn ze niet gestopt met BC omdat de 40 gig geen BC meer had ?

Nee, om resources vrij te maken voor o.a. onzinnige PS3 firmware updates.
Terug naar boven Ga naar beneden
MASSiVE
Who's your daddy?
MASSiVE


Aantal berichten : 87
Leeftijd : 41
Woonplaats : Gent
Registration date : 22-03-08

[FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar   [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar I_icon_minitimezo apr 20, 2008 11:51 am

beginpost updated Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
lowscore
GM Noob
GM Noob
lowscore


Aantal berichten : 123
Registration date : 28-03-08

[FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar   [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar I_icon_minitimezo mei 11, 2008 12:30 pm

lowscore schreef:
Aan een betere BC zou ik veel meer hebben...

Awel, 'k heb gisteren (eindelijk) mijn PS3 nog eens aangesloten en online gegaan. (@ Naruto: Heb meteen ook enkele friend requests geaccepteerd. Wink) Heb dan die 2.30 binnengetrokken (Mijne FW was nog 2.10), en blijkbaar is er toch nog aan de BC gesleuteld?!?

1. Hoewel ik het mij niet zo heel goed meer herinner: ik dacht dat ook op 576p output het beeldvlak licht in elkaar gedrukt was bij PS en PS2 games. Wel, dat is nu in orde. Exclamation Maar als je upscaled naar 720p of 1080i/p is het nog steeds samengedrukt. (Maar dat is toch een functie die 'k niet gebruik, want mijne Panasonic TV doet de scaling beter.)

2. Bij mij liep vroeger Silent Hill 3 altijd vast op 't titelscherm. Nu werkt de game wel! affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Narutofreak
Hated by many, loved by all
Narutofreak


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 36
Woonplaats : Mechelen
Registration date : 22-03-08

[FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar   [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar I_icon_minitimedi mei 13, 2008 12:22 am

lowscore schreef:
lowscore schreef:
Aan een betere BC zou ik veel meer hebben...

Awel, 'k heb gisteren (eindelijk) mijn PS3 nog eens aangesloten en online gegaan. (@ Naruto: Heb meteen ook enkele friend requests geaccepteerd. Wink) Heb dan die 2.30 binnengetrokken (Mijne FW was nog 2.10), en blijkbaar is er toch nog aan de BC gesleuteld?!?

1. Hoewel ik het mij niet zo heel goed meer herinner: ik dacht dat ook op 576p output het beeldvlak licht in elkaar gedrukt was bij PS en PS2 games. Wel, dat is nu in orde. Exclamation Maar als je upscaled naar 720p of 1080i/p is het nog steeds samengedrukt. (Maar dat is toch een functie die 'k niet gebruik, want mijne Panasonic TV doet de scaling beter.)

2. Bij mij liep vroeger Silent Hill 3 altijd vast op 't titelscherm. Nu werkt de game wel! affraid
Niet te geloven dat geen enkele game site dit heeft opgemerkt of eender wat... Nu heb ik dus wel iets voor de site waar ik redacteur ben, dank je lowscore Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gamingheaven.darkbb.com
lowscore
GM Noob
GM Noob
lowscore


Aantal berichten : 123
Registration date : 28-03-08

[FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar   [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar I_icon_minitimedi mei 13, 2008 3:17 am

Hold on... Site, redacteur? Welke? En euh, ik zeg wel "ik dacht" wat impliceerd dat ik niet 100% meer zeker ben. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
adembaba
Admin
adembaba


Aantal berichten : 121
Leeftijd : 38
Woonplaats : Gent
Registration date : 02-04-08

[FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar   [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar I_icon_minitimedi mei 13, 2008 5:36 pm

Alle roddels zijn goed om een site te vullen hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Narutofreak
Hated by many, loved by all
Narutofreak


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 36
Woonplaats : Mechelen
Registration date : 22-03-08

[FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar   [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar I_icon_minitimedo mei 15, 2008 8:00 pm

lowscore schreef:
Hold on... Site, redacteur? Welke? En euh, ik zeg wel "ik dacht" wat impliceerd dat ik niet 100% meer zeker ben. Wink
www.gamecentraal.nl Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gamingheaven.darkbb.com
MASSiVE
Who's your daddy?
MASSiVE


Aantal berichten : 87
Leeftijd : 41
Woonplaats : Gent
Registration date : 22-03-08

[FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar   [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar I_icon_minitimezo mei 18, 2008 12:47 am

2.35 is al een paar dagen uit btw
Terug naar boven Ga naar beneden
MASSiVE
Who's your daddy?
MASSiVE


Aantal berichten : 87
Leeftijd : 41
Woonplaats : Gent
Registration date : 22-03-08

[FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar   [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar I_icon_minitimema mei 19, 2008 5:51 pm

ingame XMB zal er hoogstwss zijn in v2.40, en een soort van achievements (2D trophies)

http://ps3-sense.nl/showthread.php/meer-informatie-over-firmware-2-436.html?t=436&goto=
Terug naar boven Ga naar beneden
Narutofreak
Hated by many, loved by all
Narutofreak


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 36
Woonplaats : Mechelen
Registration date : 22-03-08

[FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar   [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar I_icon_minitimewo nov 05, 2008 3:17 pm

Jup jup nu is die al uit, beste toevoeging sinds de launch lol, anyway 2.52 nu al ook , stabiliteits shit meer niet
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gamingheaven.darkbb.com
Gesponsorde inhoud





[FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar   [FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[FIRMWARE] Firmware 2.52 beschikbaar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
GamingHeaven :: Games & Consoles :: PlayStation 1, 2 & 3-
Ga naar: