GamingHeaven
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BE/NL Gaming Forum
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Godfather:Mob Wars

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
superyolanneke
Gaming Maniation Wannabee
Gaming Maniation Wannabee



Aantal berichten : 5
Registration date : 23-03-08

The Godfather:Mob Wars Empty
BerichtOnderwerp: The Godfather:Mob Wars   The Godfather:Mob Wars I_icon_minitimezo maa 23, 2008 1:04 pm

Hallo,

heeft iemand een antwoord op de volgende vraag:

kan je op The Godfather:Mob wars vrij rondlopen (ik gef een voorbeeld: grand theft auto:san andreas)


groetjes,
superyolanneke
Terug naar boven Ga naar beneden
Narutofreak
Hated by many, loved by all
Narutofreak


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 36
Woonplaats : Mechelen
Registration date : 22-03-08

The Godfather:Mob Wars Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Godfather:Mob Wars   The Godfather:Mob Wars I_icon_minitimezo maa 23, 2008 1:50 pm

Hmmm.... Normaal gezien wel, maar je zal in het begin denk ik niet overal kunnen gaan eerst moet je verder komen met je missies. Nuja zo was het op de PS2 versie, of het hier ook is zal iemand anders je misschien beter kunnen vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gamingheaven.darkbb.com
superyolanneke
Gaming Maniation Wannabee
Gaming Maniation Wannabee



Aantal berichten : 5
Registration date : 23-03-08

The Godfather:Mob Wars Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Godfather:Mob Wars   The Godfather:Mob Wars I_icon_minitimedi maa 25, 2008 2:10 pm

ja want je kan enkel bendeoorlog en verhaal doen maar ik wou eens vraen of er een code ofzo of een ding dat je kunt vrij spelen? Want ik heb namelijk te godfather op de PS3 ge^peeld, en daar kan je wel vrij rondlopen. Maar op de psp vind ik niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Godfather:Mob Wars Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Godfather:Mob Wars   The Godfather:Mob Wars I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Godfather:Mob Wars
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Godfather:Blackhand edition

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
GamingHeaven :: Games & Consoles :: PSP-
Ga naar: