GamingHeaven
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

BE/NL Gaming Forum

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
adembaba
Admin
adembaba

Aantal berichten : 121
Leeftijd : 38
Registration date : 02-04-08

bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters Empty
BerichtOnderwerp: bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters   bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters I_icon_minitimedo apr 03, 2008 2:35 pm

bleh
Terug naar boven Ga naar beneden
lowscore
GM Noob
GM Noob
lowscore

Aantal berichten : 123
Registration date : 28-03-08

bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters Empty
BerichtOnderwerp: Re: bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters   bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters I_icon_minitimedo apr 03, 2008 4:30 pm

adembaba schreef:
bleh

I second. Annoying as hell...
Narutofreak
Hated by many, loved by all
Narutofreak

Aantal berichten : 177
Leeftijd : 36
Registration date : 22-03-08

BerichtOnderwerp: Re: bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters   bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters I_icon_minitimedo apr 03, 2008 5:26 pm

Adem you're admin, so change it...
https://gamingheaven.darkbb.com
adembaba
Admin
adembaba

BerichtOnderwerp: Re: bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters   bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters I_icon_minitimedo apr 03, 2008 5:36 pm

you got the iq, i got the looks Basketball
adembaba
Admin
adembaba

BerichtOnderwerp: Re: bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters   bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters I_icon_minitimedo apr 03, 2008 6:08 pm

i took care of it.
Narutofreak
Narutofreak

BerichtOnderwerp: Re: bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters   bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters I_icon_minitimedo apr 03, 2008 6:19 pm

Yeah, who told you how where and why Cool
lowscore
GM Noob
GM Noob
lowscore

Aantal berichten : 123
Registration date : 28-03-08

BerichtOnderwerp: Re: bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters   bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters I_icon_minitimedo apr 03, 2008 7:35 pm

Narutofreak schreef:

Waarom staat er dan nog Gaming Maniation Wannabee onder Adembaba zijn naam?
adembaba
Admin
adembaba

BerichtOnderwerp: Re: bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters   bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters I_icon_minitimedo apr 03, 2008 7:36 pm

lowscore schreef:
Narutofreak schreef:

Waarom staat er dan nog GamingManiation Wannabee?

So true, mss ben ik interim-admin of zo? Naruto is eeder beheerder?
Trouwens, waarom maakte die mij admin? Basketball i didn't ask for it. Kan evengoed gans deze boel deleten, muahhaa Twisted Evil
Narutofreak
Narutofreak

BerichtOnderwerp: Re: bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters   bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters I_icon_minitimedo apr 03, 2008 8:18 pm

lowscore schreef:
Narutofreak schreef:

Waarom staat er dan nog Gaming Maniation Wannabee onder Adembaba zijn naam?
Ik heb zijn "zichtbare" rank nog niet veranderd... Ik kan hem eerder een Custom name geven Twisted Evil
Narutofreak
Narutofreak

BerichtOnderwerp: Re: bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters   bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters I_icon_minitimedo apr 03, 2008 9:57 pm

adembaba schreef:
lowscore schreef:
Narutofreak schreef:

Waarom staat er dan nog GamingManiation Wannabee?

So true, mss ben ik interim-admin of zo? Naruto is eeder beheerder?
Trouwens, waarom maakte die mij admin? Basketball i didn't ask for it. Kan evengoed gans deze boel deleten, muahhaa Twisted Evil
En nee dat kan je niet, alleen oprichter (ik) kan dat Razz
adembaba
Admin
adembaba

BerichtOnderwerp: Re: bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters   bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters I_icon_minitimedo apr 03, 2008 10:10 pm

M'n oude ava :-)
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters   bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters I_icon_minitime

bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bug? *complying to the stupid rule of writing at least 10 compulsory characters within a topic title*
» Game_Videos(stoef topic)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
GamingHeaven :: Gaming Heaven Off-Topic :: Tests & Tryouts-
Ga naar: