GamingHeaven
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BE/NL Gaming Forum
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Xbox 360 console

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
adembaba
Admin
adembaba


Aantal berichten : 121
Leeftijd : 38
Woonplaats : Gent
Registration date : 02-04-08

Xbox 360 console Empty
BerichtOnderwerp: Xbox 360 console   Xbox 360 console I_icon_minitimedo apr 03, 2008 6:29 pm

Is het nu momenteel het waard om deze te kopen?
De prijzen zijn ietwat gedaald, maar het voelt nog altijd aan als xbox2, kweet het niet. Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
lowscore
GM Noob
GM Noob
lowscore


Aantal berichten : 123
Registration date : 28-03-08

Xbox 360 console Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox 360 console   Xbox 360 console I_icon_minitimedo apr 03, 2008 7:20 pm

adembaba schreef:
... het voelt nog altijd aan als xbox2...

Wat zou het anders zijn? Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
adembaba
Admin
adembaba


Aantal berichten : 121
Leeftijd : 38
Woonplaats : Gent
Registration date : 02-04-08

Xbox 360 console Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox 360 console   Xbox 360 console I_icon_minitimedo apr 03, 2008 7:27 pm

lowscore schreef:
adembaba schreef:
... het voelt nog altijd aan als xbox2...

Wat zou het anders zijn? Suspect
Kbedoelde dat het een vervolg is. En dat het dus geen meerwaarde heeft buiten betere graphics. Als dit zo is, dan hoeft het voor mij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
lowscore
GM Noob
GM Noob
lowscore


Aantal berichten : 123
Registration date : 28-03-08

Xbox 360 console Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox 360 console   Xbox 360 console I_icon_minitimedo apr 03, 2008 7:32 pm

adembaba schreef:
Kbedoelde dat het een vervolg is. En dat het dus geen meerwaarde heeft buiten betere graphics. Als dit zo is, dan hoeft het voor mij niet.

Als je zo redeneert, gamede we nog op een ZX Spectrum. Evolutie in gameplay wordt gemaakt in de software zelf. Natuurlijk is er een verband met de hardware betreffende de mogelijkheden, maar 't zijn de ontwikkelaars die 't em moeten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
adembaba
Admin
adembaba


Aantal berichten : 121
Leeftijd : 38
Woonplaats : Gent
Registration date : 02-04-08

Xbox 360 console Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox 360 console   Xbox 360 console I_icon_minitimedo apr 03, 2008 7:33 pm

lowscore schreef:
adembaba schreef:
Kbedoelde dat het een vervolg is. En dat het dus geen meerwaarde heeft buiten betere graphics. Als dit zo is, dan hoeft het voor mij niet.

Als je zo redeneert, gamede we nog op een ZX Spectrum. Evolutie in gameplay wordt gemaakt in de software zelf. Natuurlijk is er een verband met de hardware betreffende de mogelijkheden, maar 't zijn de ontwikkelaars die 't em moeten doen.

idd, maar qua games zie ik niet anders dan games die terugkeren he. PGR, GTA, ...
Er zijn denk ik geen games die het waard zijn om deze console te kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toejam
Gaming Maniation Wannabee
Gaming Maniation Wannabee



Aantal berichten : 2
Registration date : 30-04-08

Xbox 360 console Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox 360 console   Xbox 360 console I_icon_minitimewo apr 30, 2008 4:49 pm

adembaba schreef:
lowscore schreef:
adembaba schreef:
Kbedoelde dat het een vervolg is. En dat het dus geen meerwaarde heeft buiten betere graphics. Als dit zo is, dan hoeft het voor mij niet.

Als je zo redeneert, gamede we nog op een ZX Spectrum. Evolutie in gameplay wordt gemaakt in de software zelf. Natuurlijk is er een verband met de hardware betreffende de mogelijkheden, maar 't zijn de ontwikkelaars die 't em moeten doen.

idd, maar qua games zie ik niet anders dan games die terugkeren he. PGR, GTA, ...
Er zijn denk ik geen games die het waard zijn om deze console te kopen.

Lost odessey, blue dragon,halo 3,ninja gaiden 2,forza 2... kan nog wel ff doorgaan
games keren constant terug, zo moet je geen enkele console kopen (zeker gene van nintendo Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Narutofreak
Hated by many, loved by all
Narutofreak


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 36
Woonplaats : Mechelen
Registration date : 22-03-08

Xbox 360 console Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox 360 console   Xbox 360 console I_icon_minitimewo nov 05, 2008 3:19 pm

Dat is wel waar van Nintendo, alhoewel je bij hun die games wel WILT zien terugkomen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gamingheaven.darkbb.com
Gesponsorde inhoud





Xbox 360 console Empty
BerichtOnderwerp: Re: Xbox 360 console   Xbox 360 console I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Xbox 360 console
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [TK/TR] Xbox-X360-GC-PS2-PS3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
GamingHeaven :: Games & Consoles :: Xbox & Xbox360-
Ga naar: