GamingHeaven
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BE/NL Gaming Forum
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 World of Warcraft

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Narutofreak
Hated by many, loved by all
Narutofreak


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 36
Woonplaats : Mechelen
Registration date : 22-03-08

World of Warcraft Empty
BerichtOnderwerp: World of Warcraft   World of Warcraft I_icon_minitimedo apr 10, 2008 1:00 am

Is dit spel het waard om maandelijks te betalen of kan ik evengoed gratis op een Private server spelen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gamingheaven.darkbb.com
Primitive
Gaming Maniation Wannabee
Gaming Maniation Wannabee



Aantal berichten : 11
Registration date : 25-03-08

World of Warcraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of Warcraft   World of Warcraft I_icon_minitimedo apr 10, 2008 1:52 am

Wat mij betreft is World of Warcraft het wel degelijk waard om maandelijks voor te betalen. Private Servers zijn wel tof voor bepaalde games, met meer XP-Gain etc. (Ragnarok Online), maar in WoW kan iedereen zonder problemen de levelcap halen en ligt de benodigde playtime ook een pak lager dan voor ander MMO's. Voor de rest gaade op de private servers ook niet dezelfde community hebben en deels de endgame content niet op dezelfde manier beleven als dat ge het gewoon retail doet.

Ik kan hier een heel opstel schrijven waarom WoW de moeite waard is, maar voor 35 euro kunde een Battlechest met WoW en Burning Crusade kopen en er is veel kans dat ge in ur eerste maand al meer gespeeld gaat hebben dan met een doorsnee console spel dat u nieuw 60 à 70 euro gekost heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominoblok
GM Noob
GM Noob
Dominoblok


Aantal berichten : 117
Leeftijd : 35
Woonplaats : Gent
Registration date : 23-03-08

World of Warcraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of Warcraft   World of Warcraft I_icon_minitimedo apr 10, 2008 7:02 pm

Narutofreak schreef:
Is dit spel het waard om maandelijks te betalen of kan ik evengoed gratis op een Private server spelen ?

Ja, ben zelf sinds een maand geleden gestopt, maar als de nieuwe expansion uit is begin ik wss toch weer :p tot nu toe nog geen spijt gehad van dit spel maandelijks te betalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Primitive
Gaming Maniation Wannabee
Gaming Maniation Wannabee



Aantal berichten : 11
Registration date : 25-03-08

World of Warcraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of Warcraft   World of Warcraft I_icon_minitimedo apr 10, 2008 7:06 pm

Wat speelt gij Dominoblok Allies of Horde? ^^

Heb zelf ne lvl 70 Tauren Druid op Wildhammer server, voor de rest hoooooooooopen aan alts varierend van lvl 20 tot 65, maar ga samen met ne kameraad naar Agrammar server verhuizen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominoblok
GM Noob
GM Noob
Dominoblok


Aantal berichten : 117
Leeftijd : 35
Woonplaats : Gent
Registration date : 23-03-08

World of Warcraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of Warcraft   World of Warcraft I_icon_minitimezo apr 13, 2008 12:42 pm

Primitive schreef:
Wat speelt gij Dominoblok Allies of Horde? ^^

Heb zelf ne lvl 70 Tauren Druid op Wildhammer server, voor de rest hoooooooooopen aan alts varierend van lvl 20 tot 65, maar ga samen met ne kameraad naar Agrammar server verhuizen.

Alli op Executus, een 70 Night Elf warrior en ook veel alts van 30 - 61 (hoogste is 61 draenei Hunter, wou ik eig nog mee verder doen Smile )

Ook een horde 32 Tauren Druid op Vashj en Blood elf mage 20 op Boulderfist, Men druid wil ik eig ook nog eens lvlen maar speel toch liever met alli, maar bijna iedereen die ik ken is blijkbaar for the horde xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





World of Warcraft Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of Warcraft   World of Warcraft I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
World of Warcraft
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
GamingHeaven :: Games & Consoles :: PC & Mac-
Ga naar: