GamingHeaven
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BE/NL Gaming Forum
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Welke games speel je momenteel het meest ?

Ga naar beneden 
+4
MASSiVE
lowscore
Hypnodisc
Dominoblok
8 plaatsers
AuteurBericht
Dominoblok
GM Noob
GM Noob
Dominoblok


Aantal berichten : 117
Leeftijd : 35
Woonplaats : Gent
Registration date : 23-03-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimedi apr 22, 2008 11:35 pm

Er was nog zo geen topic dus .. =)

Momenteel: Crysis

echt wel een zot spel xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hypnodisc
Gaming Maniation Wannabee
Gaming Maniation Wannabee
Hypnodisc


Aantal berichten : 14
Leeftijd : 34
Woonplaats : Waar er drank is
Registration date : 20-04-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimewo apr 23, 2008 12:03 am

Nog steeds GH3 en moet No More Heroes ook nog altijd uitspelen :p

Ook wat WoW van tijd tot tijd
Terug naar boven Ga naar beneden
lowscore
GM Noob
GM Noob
lowscore


Aantal berichten : 123
Registration date : 28-03-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimewo apr 23, 2008 12:45 pm

Net geswitched van Advance Wars (GBA) naar Final Fantasy V (GBA). Is effe wennen aan het Job System vermits ik nog nooit een FF gespeeld heb met zo'n karakter progressie systeem. Weet niet goed wat kiezen...
Terug naar boven Ga naar beneden
MASSiVE
Who's your daddy?
MASSiVE


Aantal berichten : 87
Leeftijd : 41
Woonplaats : Gent
Registration date : 22-03-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimezo apr 27, 2008 11:09 pm

simpsons game op ps3

verassend goed, had verwacht dat het zo een kiddy spel ging zijn maar nee, tvalt heel goe mee, veel variatie, thoud mij gekluisterd en de uren passeren gelijk niets
Terug naar boven Ga naar beneden
Narutofreak
Hated by many, loved by all
Narutofreak


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 36
Woonplaats : Mechelen
Registration date : 22-03-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimema apr 28, 2008 1:01 am

MASSiVE schreef:
simpsons game op ps3

verassend goed, had verwacht dat het zo een kiddy spel ging zijn maar nee, tvalt heel goe mee, veel variatie, thoud mij gekluisterd en de uren passeren gelijk niets
Ik had die game uitgespeeld op PS2, goede game zoals je het al zei... Anyway nu speel ik het meest op Metal Gear Online, verrasend genoeg sta ik heel vaak in de top 5 & extreem vaak op de eerste plaats... Niet verwacht ik was niet eens goed in MG Very Happy Achja, we change xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gamingheaven.darkbb.com
MASSiVE
Who's your daddy?
MASSiVE


Aantal berichten : 87
Leeftijd : 41
Woonplaats : Gent
Registration date : 22-03-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimevr mei 02, 2008 1:02 pm

twas idd plezant, maar kort, toch vonnek diene dance dance revolution hilarisch Laughing

anyway, nu ist vollenbak GTA IV offcourse Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominoblok
GM Noob
GM Noob
Dominoblok


Aantal berichten : 117
Leeftijd : 35
Woonplaats : Gent
Registration date : 23-03-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimedi mei 06, 2008 11:15 pm

Turok
Terug naar boven Ga naar beneden
lowscore
GM Noob
GM Noob
lowscore


Aantal berichten : 123
Registration date : 28-03-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimezo mei 11, 2008 12:22 pm

Meh, 'k zit zo'n zes uur en half ver in FFV (GBA). Slecht is 't zeker niet, maar echt entertaining vind ik ook weer niet. Zit in tweestrijd: verder spelen, of maar ineens verkopen?

Anyway, 'k heb weer een oudje bovengehaald: Transformers (die van Melbourne House) op PS2.

edit: En 'k zit zo'n 3.5 uur ver in Odin Sphere. (Die 'k momenteel op de PS3 speel trouwens. Werkt goed (buiten dat ie af en toe meldt dat de interne geheugen kaart gecorupteerd is, wat uiteraard niet het geval is), met precies minder slowdown dan op de PS2 maar dat valt moeilijk te zeggen uiteraard als je de game voor de eerste keer speelt.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Narutofreak
Hated by many, loved by all
Narutofreak


Aantal berichten : 177
Leeftijd : 36
Woonplaats : Mechelen
Registration date : 22-03-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimedi mei 13, 2008 12:22 am

Unreal tournament 3 op PS3, beter dan ik had verwacht... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gamingheaven.darkbb.com
lowscore
GM Noob
GM Noob
lowscore


Aantal berichten : 123
Registration date : 28-03-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimevr mei 23, 2008 2:43 pm

lowscore schreef:
Meh, 'k zit zo'n zes uur en half ver in FFV (GBA). Slecht is 't zeker niet, maar echt entertaining vind ik ook weer niet. Zit in tweestrijd: verder spelen, of maar ineens verkopen?

Voorlopig speel 'k de game toch nog verder...
Terug naar boven Ga naar beneden
Karloman
Gaming Maniation Wannabee
Gaming Maniation Wannabee
Karloman


Aantal berichten : 9
Leeftijd : 35
Registration date : 22-03-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimedi mei 27, 2008 11:41 pm

'k heb Gun nog es uitgespeeld en ben nu opnieuw bezig met BFME
Terug naar boven Ga naar beneden
http://last.fm/user/karloman
Dominoblok
GM Noob
GM Noob
Dominoblok


Aantal berichten : 117
Leeftijd : 35
Woonplaats : Gent
Registration date : 23-03-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimedi mei 27, 2008 11:51 pm

Age Of Conan
Terug naar boven Ga naar beneden
lowscore
GM Noob
GM Noob
lowscore


Aantal berichten : 123
Registration date : 28-03-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimedi jun 03, 2008 10:11 pm

I'm playing games on my PS3! drunken

Ja, ik laat effe mijn wazige SD games voor wat het is, en doe weer mee met het oh zo scherpe HD tijdperk.

Te beginnen met MotorStorm. Constant concentreren voor drie ronden, wat zenuwslopend is. Dat niet alleen, maar als 'k weer op zo'n klein foutje maak (over een hobbeltje waardoor ik net een rots raak waardoor ik afkets en frontaal tegen een andere rots knal) net voor de laatste bocht en 7 man mij passeert na heel de tijd 1ste gereden te hebben, dan ontplof ik wel eens! Heerlijk frusterend.

Maar om daarna effe te bekomen heb 'k me toch maar LocoRoco Cocoreccho! gekocht. geek
Terug naar boven Ga naar beneden
MASSiVE
Who's your daddy?
MASSiVE


Aantal berichten : 87
Leeftijd : 41
Woonplaats : Gent
Registration date : 22-03-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimewo jun 04, 2008 4:46 pm

Turok meestal en GTA IV soms Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominoblok
GM Noob
GM Noob
Dominoblok


Aantal berichten : 117
Leeftijd : 35
Woonplaats : Gent
Registration date : 23-03-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimewo jun 04, 2008 11:08 pm

Mass Effect
Age Of Conan
Terug naar boven Ga naar beneden
lowscore
GM Noob
GM Noob
lowscore


Aantal berichten : 123
Registration date : 28-03-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimezo jun 15, 2008 1:20 pm

Gisteren acht uur een half Metal Gear Solid 4 gespeeld. Voor mij een unicum, ik speel normaal een game voor een uur, en dan ben 'k het al beu. Wat een game, wat een game!
Terug naar boven Ga naar beneden
MASSiVE
Who's your daddy?
MASSiVE


Aantal berichten : 87
Leeftijd : 41
Woonplaats : Gent
Registration date : 22-03-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimema jun 16, 2008 12:19 am

bezig met mass effect, tvalt heel goe mee, goegekeurd :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominoblok
GM Noob
GM Noob
Dominoblok


Aantal berichten : 117
Leeftijd : 35
Woonplaats : Gent
Registration date : 23-03-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimema jun 16, 2008 9:22 pm

MASSiVE schreef:
bezig met mass effect, tvalt heel goe mee, goegekeurd :p

Same Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
younglink
Gaming Maniation Wannabee
Gaming Maniation Wannabee



Aantal berichten : 22
Leeftijd : 38
Woonplaats : Hingene City
Registration date : 07-04-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimema jun 16, 2008 9:27 pm

Dit weekend heb ik snel MGS2 uitgespeeld en ik wil eigelijk eerst nog MGS3 spelen voor ik aan MGS4 begin. Maar ik heb net een plot summary gelezen op wikipedia en enkele filmpjes bekeken op Youtube en ik ben nog vrij goed mee met het verhaal. Dus de komende dagen zal ik veel MGS4 spelen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
lowscore
GM Noob
GM Noob
lowscore


Aantal berichten : 123
Registration date : 28-03-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimedi jun 24, 2008 11:44 am

Na het uitspelen van MGS4 was het niet evident terug een game te vinden die direct kon boeien. Ik heb dat dikwijls achter dat ik een echt heel goede game heb gespeeld. Deze keer ben ik uiteindelijk terecht uitgekomen op La Pucelle: Tactics voor PS2. Enkele geinige grilletjes in de anders zo op formaat berustende SRPG gameplay maakt deze weer een plezier om spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
NastyDee
Nasty Admin
Nasty Admin



Aantal berichten : 9
Registration date : 31-10-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimevr okt 31, 2008 2:32 am

Pes 09
Terug naar boven Ga naar beneden
NastyDee
Nasty Admin
Nasty Admin



Aantal berichten : 9
Registration date : 31-10-08

Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitimedi jun 10, 2014 8:09 pm

NastyDee schreef:
Pes 09

Leugenaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welke games speel je momenteel het meest ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke games speel je momenteel het meest ?   Welke games speel je momenteel het meest ? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke games speel je momenteel het meest ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waar koop jij je games?
» Text Based Games
» Toekomst van Blu-Ray en DVD9 voor games (jullie opinie)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
GamingHeaven :: Games & Consoles :: Games & Consoles Algemeen-
Ga naar: