GamingHeaven
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

BE/NL Gaming Forum

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Bug? *complying to the stupid rule of writing at least 10 compulsory characters within a topic title*

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
lowscore
GM Noob
GM Noob
lowscore

Aantal berichten : 123
Registration date : 28-03-08

Bug? *complying to the stupid rule of writing at least 10 compulsory characters within a topic title* Empty
BerichtOnderwerp: Bug? *complying to the stupid rule of writing at least 10 compulsory characters within a topic title*   Bug? *complying to the stupid rule of writing at least 10 compulsory characters within a topic title* I_icon_minitimewo apr 02, 2008 6:54 pm

'K heb geantwoord op een PM en nu is de achtergrondkleur van de kadertjes grijs. Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
adembaba
Admin
adembaba

Aantal berichten : 121
Leeftijd : 38
Registration date : 02-04-08

Bug? *complying to the stupid rule of writing at least 10 compulsory characters within a topic title* Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bug? *complying to the stupid rule of writing at least 10 compulsory characters within a topic title*   Bug? *complying to the stupid rule of writing at least 10 compulsory characters within a topic title* I_icon_minitimewo apr 02, 2008 7:26 pm

sorry, ik had naruto de opdracht gegeven. lol!
Narutofreak
Hated by many, loved by all
Narutofreak

Aantal berichten : 177
Leeftijd : 36
Registration date : 22-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Bug? *complying to the stupid rule of writing at least 10 compulsory characters within a topic title*   Bug? *complying to the stupid rule of writing at least 10 compulsory characters within a topic title* I_icon_minitimewo apr 02, 2008 7:30 pm

I knew you'd screw up adem ! Razz
https://gamingheaven.darkbb.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Bug? *complying to the stupid rule of writing at least 10 compulsory characters within a topic title*   Bug? *complying to the stupid rule of writing at least 10 compulsory characters within a topic title* I_icon_minitime

Bug? *complying to the stupid rule of writing at least 10 compulsory characters within a topic title*
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters
» Game_Videos(stoef topic)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
GamingHeaven :: Gaming Heaven Off-Topic :: Tests & Tryouts-
Ga naar: