GamingHeaven
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BE/NL Gaming Forum
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Game_Videos(stoef topic)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
adembaba
Admin
adembaba


Aantal berichten : 121
Leeftijd : 38
Woonplaats : Gent
Registration date : 02-04-08

Game_Videos(stoef topic) Empty
BerichtOnderwerp: Game_Videos(stoef topic)   Game_Videos(stoef topic) I_icon_minitimema apr 07, 2008 2:38 pm

Als je filmpjes hebt van hoe je gamed, post ze maar hier.

Ik heb deze teruggevongen op Video Google.
http://video.google.com/videoplay?docid=6067814341255141809
eerst own ik hem, daarna word ik het beu en ownt hij mij. Ik ben dus Jam(the girl). Tegenstander is m'n broer.

ipv 8 rondes te kiezen in opties, zitten wij daar steeds dezelfde characters te kiezen Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Primitive
Gaming Maniation Wannabee
Gaming Maniation Wannabee



Aantal berichten : 11
Registration date : 25-03-08

Game_Videos(stoef topic) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game_Videos(stoef topic)   Game_Videos(stoef topic) I_icon_minitimewo apr 09, 2008 6:20 pm

<3 Jam ^^ Alleen spijtig dat ze qua playstyle een beetje geshift is in Accent Core
Terug naar boven Ga naar beneden
adembaba
Admin
adembaba


Aantal berichten : 121
Leeftijd : 38
Woonplaats : Gent
Registration date : 02-04-08

Game_Videos(stoef topic) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game_Videos(stoef topic)   Game_Videos(stoef topic) I_icon_minitimewo apr 09, 2008 7:01 pm

Wat ook hatelijk is dat haar aanvallen niet dominant zijn op de andere.
Ik voer een combo uit en meneer blokeert dat gewoon met een vuistslag Mad That's just not right.
Van Accent Core heb ik nooit iets gehoord? Is dat wel PAL?
Terug naar boven Ga naar beneden
Primitive
Gaming Maniation Wannabee
Gaming Maniation Wannabee



Aantal berichten : 11
Registration date : 25-03-08

Game_Videos(stoef topic) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game_Videos(stoef topic)   Game_Videos(stoef topic) I_icon_minitimewo apr 09, 2008 9:50 pm

Accent Core zou in PAL op de Wii uitkomen. Maar Accent Core Plus heb ik uit japan voor J-PS2 geïmporteerd (is nog ni zo lang uit).

En goh ja, Jam is op haar best wanneer ge zoveel mogelijk van de combo's aan elkaar kunt linken. Zeker de aereal special kicks zijn wel goed. Vrij makkelijk set-up door te lopen low kick, dieje multi kick om in de lucht te launchen, daarna zo ne horizantale speedkick, omdan met dieje flaming kick te eindigen (lukt quasi ni meer in Accent Core Sad ). Wat ook wel iets meer damage doet is als ge na die, kwart cirkel Y => B met ne kwart cirkel Y => Y volgt als den tegenstander van de wall bounced. Ik gebruik persoonlijk Jam hare Flameball special veel, is ne goede follow up voor hare 13 hit special als ge genoeg tension hebt tenminste en ook als ge den tegenstander tegen de rand van het speelveld weet te plakken. Als ge die goed timed kunde die in de rising frames activeren waardoor urren tegenstander ni de kans krijgt om goed te blocken of te FD'en. Kmoe wel toegeven dat AID's vrij goed zijn, lukt me zelden om de goed te doen met een PS2 controller.

Desondanks weet ik zeker wat ge bedoeld met die aanvallen die niet dominant zijn. Ne makker van mij is heel goed met Ky en ik ondervind ook wel dat het moeilijk is om er soms kort genoeg bij te raken of dat hij halverwege mijn combo weet te breken. Maar Jam is in Accent Core meer een muursletje geworden van tegenstander vast te zetten en daar dan proberen plat te combo'en. Eddy is een klein beetje generfed, zijn shadow fiend combo's zijn iets minder dan voorheen en geen pogostick abuse meer voor Faust :'(.
Terug naar boven Ga naar beneden
Primitive
Gaming Maniation Wannabee
Gaming Maniation Wannabee



Aantal berichten : 11
Registration date : 25-03-08

Game_Videos(stoef topic) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game_Videos(stoef topic)   Game_Videos(stoef topic) I_icon_minitimedo apr 10, 2008 8:36 pm

Zal zien of ik er ne pic van kan maken maar ik en Rubainke staan momenteel op nummer 10 van de wereld genoteerd in de Ikaruga leaderboards van co-op online play op stage 1 ^^. Spel blijft wel altijd crashen bij ons na de eerste stage in co-op :/

Gamertag Primey als ge wilt controleren ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
adembaba
Admin
adembaba


Aantal berichten : 121
Leeftijd : 38
Woonplaats : Gent
Registration date : 02-04-08

Game_Videos(stoef topic) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game_Videos(stoef topic)   Game_Videos(stoef topic) I_icon_minitimedo apr 10, 2008 9:56 pm

I wanna see movies :p
Show me your skills Primitive :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Primitive
Gaming Maniation Wannabee
Gaming Maniation Wannabee



Aantal berichten : 11
Registration date : 25-03-08

Game_Videos(stoef topic) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game_Videos(stoef topic)   Game_Videos(stoef topic) I_icon_minitimedo apr 10, 2008 10:01 pm

Zal de volgende keer de replay saven en kijken dat ik het ni kan capturen ze ;p

maar t'was redelijk slecht gespeeld op het einde allentwee 2 levens kwijt op stomme manieren ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Primitive
Gaming Maniation Wannabee
Gaming Maniation Wannabee



Aantal berichten : 11
Registration date : 25-03-08

Game_Videos(stoef topic) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game_Videos(stoef topic)   Game_Videos(stoef topic) I_icon_minitimedo apr 10, 2008 11:06 pm

adembaba schreef:
I wanna see movies :p
Show me your skills Primitive :-)

aha heb hier wel nog ne video van mij en den Dennis gevonden tijdens de Burning Crusade béta, Slave Pens instance en allemaal eigenlijk 2 levels te laag om optimaal te kunnen completen ^^

http://video.google.com/videoplay?docid=4703442847271854072

En ik kan geen vids van ikaruga opnemen want spel ondersteunt alleen maar PAL60 en mijn capture card kan da ni trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Game_Videos(stoef topic) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Game_Videos(stoef topic)   Game_Videos(stoef topic) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Game_Videos(stoef topic)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» bleh_The length of the title for this topic must be ranging between 10 and 255 characters
» Bug? *complying to the stupid rule of writing at least 10 compulsory characters within a topic title*

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
GamingHeaven :: Games & Consoles :: Games & Consoles Algemeen-
Ga naar: